One more time Olevodroom

De herfst is begonnen en dat betekent dat de Olevodroom langzaam richting winterslaap gaat. Maar voor het zover is, wordt het seizoen in schoonheid afgerond met One more time op zaterdag 12 oktober. Het allerlaatste evenement laat enkele oude bekenden de revue passeren: Steven Beersmans, Kunde, dj Hygra, de tango en Open Dansvloer zorgen voor een feestelijke seizoensafsluiter.

Zomerherinneringen

De zomer op de Olevodroom was zonnig, veelzijdig en sfeervol. Woensdagavonden werden een vaste afspraak met het zomerpodium, de dansers van de tango en Open Dansvloer keerden regelmatig terug en de breakers werden vaste klanten. Kamping Vélo, CIRKL en Leuven beKOORt trokken opnieuw publiek, het buurtgevoel groeide en mondde uit in een gezellig buurtfeest op zondag 15 september. In totaal hostte de Olevodroom meer dan 70 verschillende activiteiten waarvoor duizenden mensen langskwamen.

Schepen van cultuur Bert Cornillie blikt terug en vooruit: “De Olevodroom heeft zich in de zomer bewezen als energieke publiekstrekker, een plek voor ontmoeting, ontspanning én cultuur. Met een laagdrempelig en gevarieerd aanbod hebben we zowel Leuvenaars als mensen van buiten de stad kunnen bereiken. Kortom, het is een ideale voorafname op de toekomstige werking van de podiumkunstensite, waar lokale ontmoeting en co-creatie zullen samengaan met internationale topproducties.”

Seizoensafsluiter

Op zaterdag 12 oktober sluiten we het openluchtseizoen af met een mix van performances, dans en een streepje muziek. One more time geeft de Olevodroom het podium aan enkele oude bekenden die je al eerder aan het werk kon zien deze zomer. Steven Beersmans haalt zijn trukendoos nog eens boven, Kunde en dj Hygra zorgen voor de muziek, de tangodansers zetten hun beste beentje voor en Open Dansvloer nodigt je een laatste keer uit om mee te dansen …

Anne Loeckx, projectcoördinator van de Olevodroom: "One more time is er voor iedereen die de zomer nog eens wil herbeleven en voor zij die het gemist hebben. We drijven de gezelligheid en de energie nog eens op tot een maximum voor het allerlaatste feest op de Olevodroom.” .

Welkom!

Programma One more time